Saturday, August 13, 2011

keep smiling keep smiling

hari ni buka puasa dengan encik hafiz...wuu suka sangat!

padahal nak gerak gi rumah die td,aku mcm bdmud jugaklah..sebabnya ada ke patut aku kena gi naik komuter gi shah alam,baru die amik kat situ,baru die bwk gi rumah die...pergh membebel2 lah aku dlm hati kn..ye ah,penat kot..dahlah komuter lemabab gile..nasib baik xramai org..boleh duduk..dan xde org tua..sebabnya kalau ada org tua kena bg seat kt org tua tu ok..

aku dah smpai shah alam pulak,tapi dia xsampai2 lg..pergh menyirap gua..tapi bila kereta dia sampai je,terus senyum sampai telinga wihihihi..pondan betul aku ni

seronok sangat2 kalau jumpa kakak2 dia..sebab fmily dia sgt best..dorg selalu tease aku..alah mainly sebab dlm fmily dia aku yg pling muda so aku dilayan mcm adik ye ngeh3..

masa dalam kereta ..dia tanya "ha ni bila awak nak buka dekat rumah saya pulak ni" ..aku cakap "eh tanya kita pulak,dia yang xajak"..pastu dia cakap "eh awak yg asyik busy je"
thats gonna happen really often after this,eh?

1 comment:

  1. Finally. Hapdet jugek blog kan.
    * finally finally pon kenapa skarang br aku terbaca? Hehe

    ReplyDelete