Wednesday, August 10, 2011

sem baru,dpt rummate baru

rummate baru aku ni lain bonar lah dengan rummate aku yg dulu2..boleh kata rummate yg sekarang ni mcm perangai aku jugak...suka shopping,ada pakwe,suka pakai lawa2 ...beza nye die mmg lawa n aku...urm..aku xbrpe hodoh lah kn..

and perbezaan yg ketara..pakwe die selalu bawak die g dating..apiz hampeh nk bwk aku gi jln2...sebulan boleh kata sekali..ada sekali tu,kitorg xjmpa dh sebulan,pstu die kata jumpa tarikh ni eh,pastu bile dh smpai tarikh tu,aku pulak ada hal *padahal taktik nak cepatkan jumpa* pstu dia boleh kata,kita jumpa nex week lah eh...hampeh tol...eee hampeh lah awak ni,hampeh gile taw x...*emo sedikit di situ*

biaselah..nak melawan depan2 kanrang kena tinggal,terpaksa lah menyimpan lara dan dendam..ini bukan dendam rindu membara ye..ini dendam yg boleh mengamuk jerit2 selfish bitch!selfish bitch!

*whip hair,continue..kat mane kita td?*

tapi tadi aku terfikir,aku nak buat jugak supaya die rasa xselamat and ajak kitorg dating secepat mungkin!perghh..gi study pun xsemangat mcm ni ah.

aku terfikir nak ckp dgn die..everyday,aku kuar dgn kawan lelaki lain..hua3
hari ni,aku cakap aku gi mid dengan khalid..wahahaha

cuma realitinya,aku x kuar pun...aku xde pun kawan nama khalid..*jgn tanya kenapa aku pilih nama khalid,sebabnya khalid macam nama lelaki yg straight dan baik *
esok nak cakap kuar dengan daniel lah..sebab daniel nama lelaki yg hensem dan playboy hahaha

oh my..pathetic T.T

No comments:

Post a Comment