Monday, January 31, 2011

me bday celebration

seronok gila weekend lepas,gi rumah hafiz,sebab ada bday party utk anak buah die,umur 1 tahun

dah alang2 tu,hafiz suruh celebrate aku sekali

girang lah hati aku kn,tp bile sampai sane rupanye sume sekali 4 org yg di clebrate,ceh baru ingt nak special sikit
tapi still seronok sangat sangat jugak(masih lg rasa special cecehceh)

balik rumah hafiz adalah therapy terbaik utk satu minggu yg stress
sbb mcm on vacation.rasa mcm nk tgok tv,tgok.nk tido,tido.nk mkn,mkn.nk duduk,duduk.tibe2 mcm nk tolong2,bru tolong.ngeh ngeh ngeh..
mmg menantu terbaik lah ahah..
aku ingt perasan pelancong di rumah mertua,satu perangai keji,yg di benci ipar duai,tp still dorg baik gile dgn aku,baik gile2,mgkin sbb xkawen lg,xleh nk di buli lg kott haha

sori lah ye,gmbr xbyk sgt
xsempat nk amek gmbr khemah,belon,makanan,sume
gmbr masa potong kek je ado
susah ye sy nk fokus jd blogger berkaliber bila hafiz ada kt seblah
cehcehwah

muka happy,cake saya paling cantik haha




byk gile kek,byk gile
























yg belakang baju ala-ala oren tu,mak hafiz









bday gul(liyana) and bday gul(me!!)










 fyi,dadih ni,aku dgn hafiz buat,lebih kurang 4 pagi sampai 6 pagi,tahu..sebabnye,pukul 4 baru hafiz balik dr lepak dgn kwn2 de dkt shah alam..mmg comel betul gi lepak masa aku ada kt rumah,comel betul,cmel sgt









tgok budak tu thn air liur tgok dadih aku,haha














afiqahnordin bajet keibuan nak ada gambar cium budak









 comel sgt lah budak ni,geram gile



-doorgift-





















hii de dpt taw ni,sure kena mrh haha














dapat hadiah dari kakak-kakak ipar,halah halah suka




dari hafiz!saya suka sangat sangat!




aku tolong sekali buat benda ni,saje nk show off

4 comments:

  1. aku nak komen!
    tp sdg komen
    oh, memang dah sent as a comment

    ni komen aku:
    -byk2 makanan kt situ..kau punye paling canteklah [sebab buatan tangan sendiri ekot suka suki mu]
    -byk2 kek, aku suke secret recipe tu jugak.walaupun paling xmenarik phatian.hahaha
    -ni dkt umah sape ea?[sebokkn diri utk tanye]
    -doorgift bes weh! C.O.M.E.L!
    -at last, walopon xpegi, aku rase mcm enjoy sgt seperti join skali dat party. wawawa

    ReplyDelete
  2. hahaahah banyak lah kau punye walopon xpegi, aku rase mcm enjoy sgt seperti join skali dat party.

    kat rumah kakak die,seblah rumah mak die tu je,baru siap

    ReplyDelete
  3. jap!baju yg apiz bg tu cantik ok!pandai pakcik tu belikan...hehe....

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn asif, perlu la bagi adiah dress? Over!
    Pastu perlu la bday party ada doorgift bagai! Dengki.
    Pastu, dadih tu!!!! Homaigod homaigod!!! Dr stat2 gambaq semua duk nampak menda tu ja. Tak tgk dah kek semua.

    ReplyDelete