Sunday, January 16, 2011

kisah khairul fahmi xhabis2 lg

iye,kwn2 saya masih obses dgn khairul fahmi,hafiz tolong jgn marah pliz pliz pliz

sbb mcm seronok je ada pakwe macho2 gitu,bila die gi berjuang,aku di rumah mengenangmu dalam doaku
ceh ceh ceh

menjadi perempuan belakang(behind every sucessful man there is a woman)..ohh bangga siot

lepas tu jemput pakwe di KLIA,dlm beramai2 peminat yg menyambut,aku lah org yg akan die tuju dulu..eee seronok makk

seronok jugak bila kerajaan bg RM 65,000 kt pakwe,aku yg lebih2 fikir nak shopping apa haha

tp tp xseronok pulak rasanya bile satu negara tahu pakwe aku ada duit byk.urmmm..mcm xbe je cmtu
aku rasa satu negara terserempak dgn fahmi dlm hati berdoa mintak2 lah die nk cmpk satu dua ribu kat aku...

tak jadi lah suke org femes,semua org tahu semua benda..susah lah pulak

hafiz,jom kita couple balik??

No comments:

Post a Comment