Thursday, November 18, 2010

what goes around...comes around

ayat ini selalu terselit-terselit antara lirik lagu,setakat ini yang aku tahu,lagu justin timberlake,and ada lagi dua tapi xingat lagu ape

lagu-lagu tu mesti pasal oh-ko-curang-dengan-aku-eh-sekarang-kena-tinggal-padan-muka-wek-wek lebih kurang lah

benda nih pernah terjadi dekat aku banyak kali, tapi bukan aku  lah yang kena padan muka,
itu yang pasti ;)

satu lagi benda yang pasti,hafiz pun xcurang ok,saya masih lagi bahagia ecececehh

sebenarnya nak cerita pasal

one of my bestfriend ex-girlfriend,lagi tua dari kami(kami itu adalah aku dan besfren ku,kami juge sebaya)..tak ade lah tua mana pun,setahun je pun

tapi,entah lah tak tawlah knape(eceh padehal taknak cerita),aku dan gurl nih xserasi..

tak delah gaduh,tapi kalau gurl ni mesej aku,mesti aku balas nak buat die sakit hati(tak ingat sebab ape aku nak buat cmni,ini siryes punye xingat)

contoh

the gurl:hai fiqah
me:hai akak

bhahahaha
note the "akak" ok??

sakit hati x,kalau korang kena macam tuh?besfren aku pun mcm xsuke ak buat mcm ni sebab mcm kureng kan hahah

pada masa itu,aku tak sedar pun benda tu sbnarnye sangat menyakitkan hati

bila hari ini,kena kan batang hidung sendirik

sumone,yg muda satu tahun jugak,a gul jugak,but not my besfren gurlfren pun,just a gul i barely know pun,

called me akak,masa chat kat fb

and i was like

no,no
no u did not!

walau budak tu sbenarnye xde niat pun,tapi still tamparan itu masih terasa basah(ok pelik)

and kepada my bestfriend ex-girlfrend,if u r reading this,im sorry for all wrongs i did to u
and kepada orang lain,jangan nak ingat banyak pulak salah aku kat dia eh,jhat taw

and to my bestfriend,happy eid adha(tiba-tiba)


to all too,happy eid adha!!!



No comments:

Post a Comment