Thursday, November 25, 2010

buat persiapan kahwin :)

to those who wonder

yes,he proposed!!!!

ngahahahaha in my dream yeah,like 3 times already

sori sori,

im in my wedding mood,
korang tahu tentang perkahwinan anak tokey NAZA itu?yg grand macam hape tuh?aku baru je tengok,n i cried!auwww malu oulz

xpasal je nak nanges heheh,dapat bayangkan tak betapa aku nak kawen sekarang?dpat x?

ye encik hafiz,cepat kumpul duit

so,google2 wedding cakes,dress(yang sudah pasti xkan dapat pakai),wedding photography pun aku tengok taw

ni yangh pahling hadorable

YANG PERTAMA SEKALI HARUSLAH MAKANAN
(kenapa kau caps lock?)

kebiasaan orang mahu cake,nanti potong cake same sebelum makan beradab
ugh,thats so typical
not for me,sebab aku nak tukar,aku nak gune chocolate
ala bukan ape sebab aku xsuke makan cake sangat,
takkan nak biar the whole 3 tingkat itu dimakan oleh orang laen,harus lah tidak

selamat datang ke diabetic's wedding kami,
kindly informed,bring all ur diabetics medicine along,thank you

menggelupur penggemar coklat depan lappy masing2


macam comeyl kn,macam je, tp aku xtaw nak rasa terharu ke sedih masa hafiz makan "aku" nanti



eh ini pun boleh juge,letak dalam gayung pun aku rebut jugak




tengok,tengok.ada pic kek jugak

kalau aku jadi perempuan tu,aku tak terharu,terima kasih atas susah payah anda encik groom


ini macam nice juge kan

sori,gambar die kecik,tapi unique gile,macam pasir,ok dah hilang selera





TENGOK TENGOK DRESS CANTIK AAAWWWW...







put some more colour ...x meriah lah orang melayu warna putih sahaja..heheh


comel kan yang belah kanan











menjadi orang yang realistik amatlah penting

mari tengok baju yang boleh di pakai wanita islam




lemah tak?ok tak nak cakap lebih2 nanti kena saman(kau ada rasa macam ramai tengok blog kau ke afiqah nordin?)

suke x yang nih,cantik lah accessory kat tudung tuh...nakkkk





alah gambar jadik kecik,tapi tengok heels die, kalau pakai masa wedding,
maksud tersirat:jangan kau cuba nak curang,dengan ini kasut aku kasi sula sama kamu heh

pakcik,bagi lima yang mcam nih eh



ini xcantik,tapi mesej berani-la-kau-nak-curang masih sampai heh




mari doakan saya cepat kahwin!!hahah



4 comments:

  1. omg after Fatin, Afiqah Nordin pulak menyusul !!!! hahaha semoga berbahagia!!

    -xsabar btul ko nak kawin ek!! hihii

    ReplyDelete
  2. Pompuan ni mmg tau! Tak sabaq sgt! Tp pasaipa tadak pic siti nurhaliza! Tak puas hati!
    Coklat semua mmg sedap! Tolong buat mcm tu wedding nt, leh wa mkn banayak ( tp kalau kat hotel or dewan felda la , kampong kalau i tak p la sorry )...
    Heels purple tu is so YOU fiqa. tatau pasaiapa. Sgt fiqa-ish!

    ReplyDelete
  3. bcoz i am purple right,like my stuff pun mostly purple kan haha

    ReplyDelete
  4. wah,nk kawen dh ke cik afiqah??sy dh mula terharu,sbb kawan sekolah pn ade yg dh kawen,and sy dpt tugasan utk jd wedding plnner la gitu,ahhaaa..wah wah,cntk uu....gmbr2 kt ats,t kawen ajak ye,heheee (xmalu suwuh ajak)

    ReplyDelete