Sunday, March 20, 2011

tengok then senyum then pergi cakap dengan mak ayah anda nak kahwin

kawan-kawan sekalian saya design wedding dress kite

!!!

:)))))

*afiqahnordin kalau cakap pasal kahwin,mood die mmg akan excited macam hape je* padehal ayah kau macam dah epp! epp! jgn harap dpt kahwin awal! T.T

saya design bukan pergi dekat wedding dress boutique lepas tu tanya nak design dress saya dan kawan-kawan.lepas tu designer tu kate boleh2 satu dress RM100 consultation T.T

ini saya guna ipod app jah.thanx apple!! *tibe-tibe*

gambar macam keterangan dah jelas lagi bersuluh sebab  kalau saiz dikecilkan gambar jadi kabur..xsyiok lah empunye dress nak tgok puas2 kan..yang bukan empunye dress yg biasenye akan xpuas hati..pastu kata "awat gambaq tu besaq sangat..hang ni,lain kali gambaq tu biaq kecik sikit noh..sakit mata tengok hang taw daq"..alah,jeles lah tu...

ini saya punya



aini's



wani hamsan's



cady's



jem's



husna's


dah tengok?
dah senyum?
ok skang gi jerit kat mak cakap nak kahwin haha

aku dah jerit,anda bile lagi? lol

p/s:no offense kepada yang xde gmbr ye..

1 comment:

  1. nape ak cm gelap gler cm ank keling jer dlm ni??haha.x aci.
    asl ko punyer dress n background blkg cm spesel gler cm ko yg akn kawen dlu wlupon hakiktnyer ak kawen dlu.,hua3

    ReplyDelete