Wednesday, March 16, 2011

lama betol betol xhapdet blog...lamaaa btol

maaflah followers,kawan2,silent reader,semut2 di dalam laptop sekalian,saya penat sangat tiga minggu ini..

maaf lah blog (sapu2 habuk sapu2 sarang lelabah), hari2 jenguk..tapi baru hari ni jari rajin nak klik new post

itu pun lepas betol2 xde hape nak buat

padahal banyak gile kerja tertangguh..dengan slide english lagi,dengan x iron baju boria lagi..

ehhh..ape?come again??

boria?

sejak bile afiqahnordin masuk boria?

haaa ni nak kabau kat kome nih..

2 mac hari tu,aku masuk feseni,aku masuk boria..dapat no 1..x,sya xbgga pun dapat no 1 sebab sya back up singer je,lg pun banyak betol salah yang aku buat malam pertandingan tu..kalau tgok diri sendiri memang akan cakap "ape yang afiqahnordin syok sendiri atas pentas tu?die xperasan ke org lain angkat tgn kanan die angkat tgn kiri?"

tapi nasib baik lah,back up singer duduk belakang,orang xnmpk sgt..in fact,hafiz kekasih hati pun xnmpk aku lgsung..die nmpk sekali je kt slide,xsempat nak tgok betol2 dh muke org lain..sadis sadis

ini masa malam testing full dress, a night before pertandingan
iye..aku tahu nampak gemuk,senyap lah kau *emo*

ini gambar2 manusia lain yang masuk boria satu team dgn saya..awak tengok jelah eh,malas nak explain
kan saya dah kata saya tgh penat *maaflah emo tengah hypoglycemic,xphm google sendiri saya tgh penat,xlrat nak trangkan* ok, we got it,kau penat,xpayah lah ulang2 ..annoying kau tahu 










ini gambar fevret xtahu kenape..btw mamat yang sebelah tu dah ada yang punya sekian




ok sekarang sya nak tunjuk gambar saya yang hafiz ambik *tibe2 ceria!*









ini adlah sakinah,die perempuan melayu terakhir..nama pakwe die pun hafiz




fevret pics of the night

jeng jeng jeng  



perlulah fevret pic yang ada hafiz =.="

saya dah bz sejak 2minggu before pertandingan lagi,kerana mereka..mereka ye bukan kami..mereka begitu gigih dan tekad nak gelaran juara..saya sebagai ahli kumpulan itu..apekah ayat skema betol..as part of the team kena lah turut turun padang..apekah turun padang,kau ingat kau YB?

SAYA HYPOGLYCEMIC SELEPAS BERAK,SAYA GIGIL SEKARANG

SAYA DAH 2X BERAK JADI SAYA HYPOGLYCEMICSS!

SAYA GIGIL GIGIL SEKARANG SEKARANG

lepas je boria,fokus terus kat manifestasi puisi,dapat no 2
ini sya puas hati betol,sebab xbuat slah major smpai rasa nak kutuk diri sendiri
xde gambar lah,hasif xupload lagi

tengoklah kat link bawah ni kalau rajin....kalau penat dan hypoglycemic macam sya sekarang ni baik jangan,nanti termuntah sebab saya pun mcm nak termuntah sekrang..apesal lah bdn ni tibe2 je buat hal


lepas puisi hari khamis, sabtu gi rumah wani,abang die punye kenduri,

berhenti kejap menaip tadi sebab betul2 nak termuntah,tapi xnk muntah lantas pergi amik minyak angin dan terus xde rasa nak muntah sangat sekarang 

saya bukan cerita nak ambil simpati saya cume malas nak berhenti meanip sebab tibe2 rasa macam apehal laju semacam jari aku menaip hari ni..ok stop

kat mana tadi? 
oh kenduri wani..

ok gambar gambar
jap eh saya letak..alaa tapi ada satu je

itu bertudung coklat adalah wani,berdiri belah kanan..kalau yang berdiri belah kiri xkenal memang haram jadah r

kakak ipar wani kurus dan cantik walaupun tgh mengandung sekian

ehhhh statement atas mcm kontroversi je??..tak tak

dorg dah nikah lama dah,dlam 3bulan camtu xsilap tapi baru sekarang belah lelaki berkesempatan nak buat majlis utk pengantin baru

saya 1st time dpt bunga yang ada duit tu,first time wokeyh

gambar amik gune fon baru,fon baru adalah fon cikai
btw,sebarabg prejudis terhadap tuan punya blog tidak digalakkan :)

bye :)
hypoglycemic semakin teruk beta mohon undur diri









3 comments:

  1. haha. wehh. tahniah la. baju macam semanagt negara sgt. cantik weh : hehe. nanti kita pergi karok sama - sama . ade kaita tak karok dgn boria ? ada kan ? hehe

    ReplyDelete
  2. eh,ko jd ape leng time puisi tu? huhu

    ReplyDelete
  3. bob,ada ada sebab backup singer haha

    husna,kalau kau tengok video tu,aku yang part last sekali mcm merintih-rintih mintak kena sepak
    aku pakai tudung kelabu

    ReplyDelete