Thursday, February 24, 2011

sigh sigh sigh

xcukup mengeluh lagi nih

sigh sigh sigh

patutlah selama ni aku follow orang tapi orang tu xfollow aku balik,rupe2nye dekat profile blog aku xde link ke blog aku

alaaaaa

sdey nak nages guling2,hentak kepala kat dinding pastu nages sedu2 sampai penat pastu tertido sampai tengahari(pergh baek punye alasan nak tido lama)

apa2 pun terima kasih banyak2 lah,i mean juta2 lemon lah kepada blogger baik hati*eceh terus baik hati* edy zaidi

sebabkan encik edy tulis cmni

FOLLOWER(PASTIKAN ADA LINK PADA PROFILE ANDA)


bagus x?bagus kan?dia buat aku check kt profile aku ada link ke x,die jugak buat aku nagis tersedu2 sbb bru perasan xde link 


waaa sedey xhbis lagi nih


ape lagi?korang pun check jugak lah ada link ke x kat profile blogger korang tu ye,pastu kalau xde jom nagis tersedu bersama2!





No comments:

Post a Comment