Saturday, February 26, 2011

saya orang yang kalau excited nak bercerita confirm ada salah

contohnya entry before nih

ada ke ptut e. histolytica buat kaki gatal?

xde kna mngena okeyh

e.his tu buat cirit-birit lah ngok!

sebenarnya nak cakap pasal hookworm=kaki gatal

sebab hookworm adlah cacing yang ada kat tanah,yang boleh penetrate skin kita lantas masuk ke dlm darah

tapi minda pergi terbayang enterobius vermicularis,cacing yang buat adik2 kita gatal bontot malam2 bila siang tu die maen kat tanah

tapi tangan tertaip, e. his yang buat cirit birit sebab xjaga kebersihan


nasib baik xde org perasan..

atau ini menunjukkan kawan2 aku lama xtgok blog aku

cis


1 comment:

  1. aku tgok and i dont know anything about that weh ! jadi aku pun macam oh iye ke. haha :) pakai masuk kan je apa kat depan mata :) hehe.

    ReplyDelete