Sunday, December 19, 2010

inibelogsaya suka hati lah nak letak title ape

alah xpasal je nk ltak title cmtu

se jak dua menjak tiga menmenjak nih,xde mood betol nak update post

hari ni pun sebab tak sanggup tgok blog jadi padang jarak padang tekukur,gerakkan jugak lah jari menaip

sepatutnye nak post pasal family day 18 disember,dekat port dickson(kalau org xtaw aku duk mane, mesti dalam hati kata "pergh best siot buat family day kat port dickson,jadi utk mngelakkan kekeliruan sebegitu,just so u know,aku tggal di port dickson,and family day aku berlangsung di belakang rumah nenek sedara aku,yang mana kalau naek kereta belum panas bontot dah sampai =.=" )





venue macam orait jugak kan?

dah start perasmian semua(family aku mmg skema pun),start lah sukaneka 

mode masa tuh mmg semangat gile nak menang nak kutip hadiah,tengok2 banyak game budak kecik je
spoilt betol



mak yg semangat nak anak menang


takat 15 minit mula sukaneka je aku amek gmbar.lepas tu,gerombolan manusia pakai SLR(camera bagak besar mcm siot),terhina lah camera phone aku,terus simpan dalam poket

the best part,selain dari makanan yg banyak,dinner malam tuh,i beat the bitches dlm game netball

the bitches ni terdiri drpd emak2 mude bergaya,anak dara cun melecun

aku selalu rasa frust dorg selalu dpt perhatian(khususnya anak dara lah) lebih dari lelaki,padahal aku rasa aku sama cantik je mcm dorg......kot

dan paling penting sekali,family day kali ni,aku nak stand out sikit lah,sebab aku aim sorg nih ngeheheh.bapak die penah cakap dgn mak aku,nak jodohkan kitorang,tapi mcm xde follow-up je lepas tuh,mcm siot je
kalau bergurau ckplah awal2 haha

the bitches frust gile lah x menang 
6-1 kot
bhahaha
in ur face,bitch!

dinner mlm tuh ada ikan bakar,kambing golek,daging grilled(dlm bahasa melayu ape?daging panggang ke?) dan banyak lg yang tak menarik minat aku,macam bihun singapore,ayam goreng,nasi lemak etc etc(kalau etc etc tuh mksudnye pling xmenarik taste bud aku lah) 

harap maaf lah xde gambar sebab gerombolan SLR tu ade sampai malam,dan aku xbawak pun phone aku,sebab aku tahu kalau bawak pun buat rasa rendah diri je :'(

mintak2 lah encik hafiz dpt hint aku nk ape utk bday 23 dis nih,yayyyy

petang ahad,balik um.macam biasa,gi seremban ibu hntar,naek bas suasanaedaran gi KL

tapi bas kali nih,luar biasa sungguh,maaf lah macam rusa masuk kampung sikit,sebab first time

sebab bas kali ni ada

plug!perghh...



TV!double perghh...



pantry..pergghh??
ada oven,kettle,sebenarnya sebelah tu ada katil tapi xsempat nak snap



kerusi die ada massage!aku try,pastu pening,pastu stopkan..



ada gak yang xbesnya,tingkap die tinggi sangat.aku ni dahlah jenis org yg suke tgok ke luar.mata xleh diam lah,tapi xleh tgok luar..sedih jer
ini aje benda yang aku boleh tgok


pokok-pokok-pokok-pokok



papan iklan =.="



pembangunan



cube teka ape yg cube aku nak tunjuk?
tiang lampu lah!! =.="



tangki air

bosan betol,nseb baek ada ipod
ooh ipod, come to mama!

dah tu je nak citer

btw,hanis zalikha atasi siti nurhaliza dlm rank carian google!
mari tepuk tangan kepada saya,sebab saya menyumbang lebih kurang 20 click
*clap clap clap*

1 comment:

  1. Mana gambaq makanan!!! Oh no?
    Tak suka la pasal hamis jalikha mengalahkan siiti tu! Mcm la dia mng abp.

    ReplyDelete