Tuesday, December 20, 2011

tua dahhh

it has been so longgg since a man said this words to me

"hai nak berkenalan boleh?"

last time was when i was in matric,and i thought that its funny people at my age (that time i was 18/19?) still kacau girls mcm tu..

kalau masa umur2 15 16 17 tu boleh lah nk giggle kegembiraan kn,seronok lah konon ada org nk kenal..kalau dlm bilik pndg muka kt cermin pstu sengih sbb xsangka muka mcm ni ada org nk kcu kn..

then masa matric dulu rasa mcm aku bini org then ad org mint then rasa kelakar,gelak terbahak2..

maaflah kwn2,aku matang cepat..aku dh tahu minat org since primary school okeyh..walaupuin itu cinta monyet but still sape je yg tahu bercinta masa tu?i bet most of my friends masa tu blur2 je,sibuk dgn doraemon lg..oh mmg,aku mmg xsuke doraemon since umur drjh 4.sebab rasa mcm nk ckp kt nobita "u r so lazy" and ckp dkt doraemon "u r not funny selalu buat muka sush hti,xcomel ok" ..then selalu wonder siape sizuka suka,siape yg akn end up dgn sizuka..yep,thats me..

then,umur dh 21..pergh sebenarnye mude je lg,tapi entah lah,rasa mcm tua sgt..sbb i hv been in a relationship for 4 years,rasa mcm eh cukup tua lah dlm cintan cintun ni..dh lapuk..dah nk proses ke kahwin dh pun..

and bile org ckp nk kenal,i annoyed!huh!ape kejadahnye.mengapa berasa begitu?
i was thinking,adakah mereka ingt aku single cz im not that beautiful so somebody recommend aku kt kwn2 dorg?

1 comment:

  1. Assalamualaikum / selamat sejahtera
    Terima kasih sebab sudi follow blog AWIEOMAR
    dan sudah tentunya saya dah follow blog
    saudari yang amat menarik perhatian ini.
    Ada tak baca entri yang saya post di bawah ni?
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-pengenalan.html
    Niat sebenarnya nak pelawa saudari
    untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta.
    Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen
    entri kamu di sini (saya akan tengok balik)
    atau komen saja di blog saya.
    Jika tak nak pun takpe. Maklumkan macam tadi jugak.
    Atau kalau tak nak maklum balas pun tak
    mengapa - saya anggap kamu tidak mahu menyertainya
    selepas dua hari mesej ini di kirim.
    Anyway, terima kasih kerana habiskan baca.
    Saya akan tunggu keputusan anda. PEACE.

    ReplyDelete