Sunday, April 10, 2011

memang tengah emo,bertambah emo

saya sungguh emo minggu ini,paling2 hari ini,memang ramai gile kena bitch dengan aku.ini bukan "u r my bitch-horny" or bitch-as u call ur best friend..ini yang memang bitch-i hope u burn in hell..sory

then td,kt fb ada minah ni,post gmbr tunang die.ok,bg org yg mengelidat*xphm tny org melaka* nak bertunang,haruslah jeles dan stalk.sbb selama ni aku mmg ingtkn dia ni budak sekolah rendah aku,die yg add aku dulu ok.aku approve sbb ramai mutual friend..even tgh mnaip ni pun aku masih lg membitch kn dirinya..ughh

then aku chat dgn die

me,the victim:hey congrats
her:wc
me:eh nak tny awak kenal saya ke
her:kenal rasanye
me:dari mana ye
her:oh,saya xkenal agw*what is agw btw?* awk
me:*dlm hati ceh td kate kenal,bajet lah kau*
me:budak bukit rambai kn?
her:tunang yang budak bukit rambai
me:oh,ape nama penuh die eh?
her:nape cbuk ea

what!!!

what?!!r u freaking kidding me?

motif aku tny nama penuh adalah kerana nama tunang die adalah amier hunny
amier hunny
yes right!nama fb die *sumthing worse* hunny
aku tanya sebab aku nak tahulah kawan aku yg mne yg dh bertunang ni
yg rapat ke yg xrapat
yg dibenci ,ke yg pernah suka aku dulu ke
haha
masa tu memang nak meyumpah seranah bagai lah,tapi sebab fikir itu adlah fb,kalau bergaduh semua org tahu,dan kalau smua org tahu nt nmpk mcm aku yg jhat sebab aku yg menyumpah
and die itu mcm cantik,so aku yg hodoh ni cnfirm lah the ogre kan
then aku balas

oh nak tahu sebab nak amek berat pasal kawan2
sorilah sebab amik berat saya ni disalah anggap

and she was like

"nvm"

whadehel!kau yg bersalah kan ngok?
memang silap lah buat slh dgn aku sekarang
sebab,emo yg tengah bertimbun ni,letak satu gram pasir atas dia pun boleh meletop macam hape.
memang,memang nak post supaya org tahu jgn buat mslh dengan aku sekarang.
dah bai

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. her : wc

    *wc tu apa weyh? pas ckp congratz bukan kna kata thanx ka?

    im blurrr....

    ReplyDelete
  3. adoi! mmg lah kan, sometimes kite akan berjumpe org yg annoying seperti ini..huhuh

    meh ke rumah..
    ~ole² dari sahabat...:)~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.
    SabaQ! sabaQ!
    dalam sebulan memang ada hari2nya kita akan emo walaupun dengan benda yang sekecik2nya...jadi, bila sedar dah terlebih emo, sila bawa diri makan aiskrim. Lepas tu mesti rasa coollllll je ;)

    ReplyDelete
  5. hye.. nice blog.. sy dah folo awk. jom singgah blog kita. www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

    ReplyDelete